Modrić, P. (2015). Tržišna moć oglasa na primjeru pivske industrije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:025933
Modrić, Petra. "Tržišna moć oglasa na primjeru pivske industrije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:025933
Modrić, Petra. "Tržišna moć oglasa na primjeru pivske industrije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:025933
Modrić, P. (2015). 'Tržišna moć oglasa na primjeru pivske industrije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 11.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:025933
Modrić P. Tržišna moć oglasa na primjeru pivske industrije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2015 [pristupljeno 11.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:025933
P. Modrić, "Tržišna moć oglasa na primjeru pivske industrije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:025933