prikaz prve stranice dokumenta Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije

Gogoladze, Laura (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Citirajte ovaj rad

Gogoladze, L. (2016). Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:216277

Gogoladze, Laura. "Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:216277

Gogoladze, Laura. "Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:216277

Gogoladze, L. (2016). 'Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 13.08.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:216277

Gogoladze L. Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2016 [pristupljeno 13.08.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:216277

L. Gogoladze, "Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:216277

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.