Šiprak, M. (2017). Stajalište potrošača o učinkovitosti oglašavanja u medijima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:137630
Šiprak, Maja. "Stajalište potrošača o učinkovitosti oglašavanja u medijima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:137630
Šiprak, Maja. "Stajalište potrošača o učinkovitosti oglašavanja u medijima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:137630
Šiprak, M. (2017). 'Stajalište potrošača o učinkovitosti oglašavanja u medijima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 08.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:137630
Šiprak M. Stajalište potrošača o učinkovitosti oglašavanja u medijima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2017 [pristupljeno 08.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:137630
M. Šiprak, "Stajalište potrošača o učinkovitosti oglašavanja u medijima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:137630