diplomski rad
Hrvatski mediji - Kreatori javnog mišljenja - primjer referenduma o braku

Monika Souček (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad...

Souček, M. (2015). Hrvatski mediji - Kreatori javnog mišljenja - primjer referenduma o braku (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:725396

Souček, Monika. "Hrvatski mediji - Kreatori javnog mišljenja - primjer referenduma o braku." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:725396

Souček, Monika. "Hrvatski mediji - Kreatori javnog mišljenja - primjer referenduma o braku." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:725396

Souček, M. (2015). 'Hrvatski mediji - Kreatori javnog mišljenja - primjer referenduma o braku', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, citirano: 15.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:725396

Souček M. Hrvatski mediji - Kreatori javnog mišljenja - primjer referenduma o braku [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji; 2015 [pristupljeno 15.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:725396

M. Souček, "Hrvatski mediji - Kreatori javnog mišljenja - primjer referenduma o braku", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:725396