diplomski rad
Persuazija u marketinškoj komunikaciji

Vedran Sladić (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad...

Sladić, V. (2015). Persuazija u marketinškoj komunikaciji (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:781868

Sladić, Vedran. "Persuazija u marketinškoj komunikaciji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:781868

Sladić, Vedran. "Persuazija u marketinškoj komunikaciji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:781868

Sladić, V. (2015). 'Persuazija u marketinškoj komunikaciji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, citirano: 22.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:781868

Sladić V. Persuazija u marketinškoj komunikaciji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji; 2015 [pristupljeno 22.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:781868

V. Sladić, "Persuazija u marketinškoj komunikaciji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:781868