Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad
Petrinec, P. (2017). Uloga korporativnih komunikacija u upravljanju kriznim situacijama u bankarskom sektoru (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:432670
Petrinec, Petra. "Uloga korporativnih komunikacija u upravljanju kriznim situacijama u bankarskom sektoru." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:432670
Petrinec, Petra. "Uloga korporativnih komunikacija u upravljanju kriznim situacijama u bankarskom sektoru." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:432670
Petrinec, P. (2017). 'Uloga korporativnih komunikacija u upravljanju kriznim situacijama u bankarskom sektoru', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:432670
Petrinec P. Uloga korporativnih komunikacija u upravljanju kriznim situacijama u bankarskom sektoru [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2017 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:432670
P. Petrinec, "Uloga korporativnih komunikacija u upravljanju kriznim situacijama u bankarskom sektoru", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:432670