Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad
Štabek, T. (2017). Marlboro kao brand (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:948155
Štabek, Tanja. "Marlboro kao brand." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:948155
Štabek, Tanja. "Marlboro kao brand." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:948155
Štabek, T. (2017). 'Marlboro kao brand', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 15.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:948155
Štabek T. Marlboro kao brand [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2017 [pristupljeno 15.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:948155
T. Štabek, "Marlboro kao brand", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:948155