diplomski rad
Marlboro kao brand

Tanja Štabek (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad...

Štabek, T. (2017). Marlboro kao brand (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:948155

Štabek, Tanja. "Marlboro kao brand." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:948155

Štabek, Tanja. "Marlboro kao brand." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:948155

Štabek, T. (2017). 'Marlboro kao brand', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, citirano: 15.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:948155

Štabek T. Marlboro kao brand [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji; 2017 [pristupljeno 15.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:948155

T. Štabek, "Marlboro kao brand", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:948155