Rad nije dostupan
završni rad
Etika u oglašavanju: stereotipizacija žena u reklamama

Lea Glasnović (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
Citirajte ovaj rad...

Glasnović, L. (2017). Etika u oglašavanju: stereotipizacija žena u reklamama (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:301676

Glasnović, Lea. "Etika u oglašavanju: stereotipizacija žena u reklamama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:301676

Glasnović, Lea. "Etika u oglašavanju: stereotipizacija žena u reklamama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:301676

Glasnović, L. (2017). 'Etika u oglašavanju: stereotipizacija žena u reklamama', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, citirano: 26.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:301676

Glasnović L. Etika u oglašavanju: stereotipizacija žena u reklamama [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji; 2017 [pristupljeno 26.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:301676

L. Glasnović, "Etika u oglašavanju: stereotipizacija žena u reklamama", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:301676