Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad
Dolić, T. (2018). Kreiranje korporativnog digitalnog identiteta i njegov utjecaj na poslovanje (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:501699
Dolić, Tina. "Kreiranje korporativnog digitalnog identiteta i njegov utjecaj na poslovanje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:501699
Dolić, Tina. "Kreiranje korporativnog digitalnog identiteta i njegov utjecaj na poslovanje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:501699
Dolić, T. (2018). 'Kreiranje korporativnog digitalnog identiteta i njegov utjecaj na poslovanje', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:501699
Dolić T. Kreiranje korporativnog digitalnog identiteta i njegov utjecaj na poslovanje [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2018 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:501699
T. Dolić, "Kreiranje korporativnog digitalnog identiteta i njegov utjecaj na poslovanje", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:501699