diplomski rad
Kreiranje korporativnog digitalnog identiteta i njegov utjecaj na poslovanje

Tina Dolić (2018)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad...

Dolić, T. (2018). Kreiranje korporativnog digitalnog identiteta i njegov utjecaj na poslovanje (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:501699

Dolić, Tina. "Kreiranje korporativnog digitalnog identiteta i njegov utjecaj na poslovanje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:501699

Dolić, Tina. "Kreiranje korporativnog digitalnog identiteta i njegov utjecaj na poslovanje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:501699

Dolić, T. (2018). 'Kreiranje korporativnog digitalnog identiteta i njegov utjecaj na poslovanje', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, citirano: 22.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:501699

Dolić T. Kreiranje korporativnog digitalnog identiteta i njegov utjecaj na poslovanje [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji; 2018 [pristupljeno 22.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:501699

T. Dolić, "Kreiranje korporativnog digitalnog identiteta i njegov utjecaj na poslovanje", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:501699