Foriš, I. (2018). Uloga humorističnih televizijskih sadržaja na oblikovanje stereotipa u društvu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:012577
Foriš, Iris. "Uloga humorističnih televizijskih sadržaja na oblikovanje stereotipa u društvu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:012577
Foriš, Iris. "Uloga humorističnih televizijskih sadržaja na oblikovanje stereotipa u društvu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:012577
Foriš, I. (2018). 'Uloga humorističnih televizijskih sadržaja na oblikovanje stereotipa u društvu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 17.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:012577
Foriš I. Uloga humorističnih televizijskih sadržaja na oblikovanje stereotipa u društvu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2018 [pristupljeno 17.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:012577
I. Foriš, "Uloga humorističnih televizijskih sadržaja na oblikovanje stereotipa u društvu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:012577