diplomski rad
Analiza komunikacijskih kampanja najpoznatijih hrvatskih robnih marki: pokušaj kreiranja ikoničkih brendova

Ivana Šimunović (2019)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad

Šimunović, I. (2019). Analiza komunikacijskih kampanja najpoznatijih hrvatskih robnih marki: pokušaj kreiranja ikoničkih brendova (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:297679

Šimunović, Ivana. "Analiza komunikacijskih kampanja najpoznatijih hrvatskih robnih marki: pokušaj kreiranja ikoničkih brendova." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:297679

Šimunović, Ivana. "Analiza komunikacijskih kampanja najpoznatijih hrvatskih robnih marki: pokušaj kreiranja ikoničkih brendova." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:297679

Šimunović, I. (2019). 'Analiza komunikacijskih kampanja najpoznatijih hrvatskih robnih marki: pokušaj kreiranja ikoničkih brendova', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, citirano: 12.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:297679

Šimunović I. Analiza komunikacijskih kampanja najpoznatijih hrvatskih robnih marki: pokušaj kreiranja ikoničkih brendova [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji; 2019 [pristupljeno 12.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:297679

I. Šimunović, "Analiza komunikacijskih kampanja najpoznatijih hrvatskih robnih marki: pokušaj kreiranja ikoničkih brendova", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:297679