diplomski rad
Analiza komunikacijskih kampanja najpoznatijih hrvatskih robnih marki: pokušaj kreiranja ikoničkih brendova

Šimunović, Ivana (2019)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Citirajte ovaj rad

Šimunović, I. (2019). Analiza komunikacijskih kampanja najpoznatijih hrvatskih robnih marki: pokušaj kreiranja ikoničkih brendova (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:297679

Šimunović, Ivana. "Analiza komunikacijskih kampanja najpoznatijih hrvatskih robnih marki: pokušaj kreiranja ikoničkih brendova." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:297679

Šimunović, Ivana. "Analiza komunikacijskih kampanja najpoznatijih hrvatskih robnih marki: pokušaj kreiranja ikoničkih brendova." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:297679

Šimunović, I. (2019). 'Analiza komunikacijskih kampanja najpoznatijih hrvatskih robnih marki: pokušaj kreiranja ikoničkih brendova', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 13.08.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:297679

Šimunović I. Analiza komunikacijskih kampanja najpoznatijih hrvatskih robnih marki: pokušaj kreiranja ikoničkih brendova [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2019 [pristupljeno 13.08.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:297679

I. Šimunović, "Analiza komunikacijskih kampanja najpoznatijih hrvatskih robnih marki: pokušaj kreiranja ikoničkih brendova", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:297679

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.