Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad
Bilanović, A. (2019). Neuromarketing u odnosima s javnošću (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:836638
Bilanović, Amadea. "Neuromarketing u odnosima s javnošću." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:836638
Bilanović, Amadea. "Neuromarketing u odnosima s javnošću." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:836638
Bilanović, A. (2019). 'Neuromarketing u odnosima s javnošću', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:836638
Bilanović A. Neuromarketing u odnosima s javnošću [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2019 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:836638
A. Bilanović, "Neuromarketing u odnosima s javnošću", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:836638