Juraić, P. (2019). Povjerenje kupaca prema oglašavanju kozmetičkih proizvoda na YouTube-u (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:257189
Juraić, Patricia. "Povjerenje kupaca prema oglašavanju kozmetičkih proizvoda na YouTube-u." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:257189
Juraić, Patricia. "Povjerenje kupaca prema oglašavanju kozmetičkih proizvoda na YouTube-u." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:257189
Juraić, P. (2019). 'Povjerenje kupaca prema oglašavanju kozmetičkih proizvoda na YouTube-u', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:257189
Juraić P. Povjerenje kupaca prema oglašavanju kozmetičkih proizvoda na YouTube-u [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2019 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:257189
P. Juraić, "Povjerenje kupaca prema oglašavanju kozmetičkih proizvoda na YouTube-u", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:257189