Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija ODSJEK ZA PSIHOLOGIJU
Citirajte ovaj rad
Radošević, A. (2019). Odnos emocionalne regulacije, strategija suočavanja sa stresom i psihosomatskih simptoma kod adolescenata (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:413111
Radošević, Antonia. "Odnos emocionalne regulacije, strategija suočavanja sa stresom i psihosomatskih simptoma kod adolescenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:413111
Radošević, Antonia. "Odnos emocionalne regulacije, strategija suočavanja sa stresom i psihosomatskih simptoma kod adolescenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:413111
Radošević, A. (2019). 'Odnos emocionalne regulacije, strategija suočavanja sa stresom i psihosomatskih simptoma kod adolescenata', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:413111
Radošević A. Odnos emocionalne regulacije, strategija suočavanja sa stresom i psihosomatskih simptoma kod adolescenata [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2019 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:413111
A. Radošević, "Odnos emocionalne regulacije, strategija suočavanja sa stresom i psihosomatskih simptoma kod adolescenata", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:413111