Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad
Ražnjević, T. (2019). Marketinška komunikacija fitness industrije putem društvenih mreža (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:996419
Ražnjević, Tereza. "Marketinška komunikacija fitness industrije putem društvenih mreža." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:996419
Ražnjević, Tereza. "Marketinška komunikacija fitness industrije putem društvenih mreža." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:996419
Ražnjević, T. (2019). 'Marketinška komunikacija fitness industrije putem društvenih mreža', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 14.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:996419
Ražnjević T. Marketinška komunikacija fitness industrije putem društvenih mreža [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2019 [pristupljeno 14.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:996419
T. Ražnjević, "Marketinška komunikacija fitness industrije putem društvenih mreža", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:996419