diplomski rad
Uloga društvenih medija u odabiru turističke destinacije

Bradašić, Lana
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Citirajte ovaj rad

Bradašić, L. (2020). Uloga društvenih medija u odabiru turističke destinacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:431403

Bradašić, Lana. "Uloga društvenih medija u odabiru turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:431403

Bradašić, Lana. "Uloga društvenih medija u odabiru turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:431403

Bradašić, L. (2020). 'Uloga društvenih medija u odabiru turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 08.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:431403

Bradašić L. Uloga društvenih medija u odabiru turističke destinacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2020 [pristupljeno 08.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:431403

L. Bradašić, "Uloga društvenih medija u odabiru turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:431403

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.