prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije

Pandžić, Petra
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Citirajte ovaj rad

Pandžić, P. (2020). Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895

Pandžić, Petra. "Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895

Pandžić, Petra. "Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895

Pandžić, P. (2020). 'Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 12.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895

Pandžić P. Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2020 [pristupljeno 12.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895

P. Pandžić, "Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.