završni rad
Neuromarketing i percepcija utjecaja na potrošačko društvo

Krupljanin, Petra
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Krupljanin, P. (2020). Neuromarketing i percepcija utjecaja na potrošačko društvo (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:652302

Krupljanin, Petra. "Neuromarketing i percepcija utjecaja na potrošačko društvo." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:652302

Krupljanin, Petra. "Neuromarketing i percepcija utjecaja na potrošačko društvo." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:652302

Krupljanin, P. (2020). 'Neuromarketing i percepcija utjecaja na potrošačko društvo', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 31.01.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:652302

Krupljanin P. Neuromarketing i percepcija utjecaja na potrošačko društvo [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2020 [pristupljeno 31.01.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:652302

P. Krupljanin, "Neuromarketing i percepcija utjecaja na potrošačko društvo", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:652302

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.