diplomski rad
Digitalni marketing u promociji programa izvedbenih umjetnosti

Foriš, Iris
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Citirajte ovaj rad

Foriš, I. (2021). Digitalni marketing u promociji programa izvedbenih umjetnosti (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:806393

Foriš, Iris. "Digitalni marketing u promociji programa izvedbenih umjetnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:806393

Foriš, Iris. "Digitalni marketing u promociji programa izvedbenih umjetnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:806393

Foriš, I. (2021). 'Digitalni marketing u promociji programa izvedbenih umjetnosti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 22.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:806393

Foriš I. Digitalni marketing u promociji programa izvedbenih umjetnosti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2021 [pristupljeno 22.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:806393

I. Foriš, "Digitalni marketing u promociji programa izvedbenih umjetnosti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:806393

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.