Blašković, I. (2021). Elitni modni brendovi sa semiotičkog stajališta (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:237098
Blašković, Ines. "Elitni modni brendovi sa semiotičkog stajališta." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:237098
Blašković, Ines. "Elitni modni brendovi sa semiotičkog stajališta." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:237098
Blašković, I. (2021). 'Elitni modni brendovi sa semiotičkog stajališta', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:237098
Blašković I. Elitni modni brendovi sa semiotičkog stajališta [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2021 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:237098
I. Blašković, "Elitni modni brendovi sa semiotičkog stajališta", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:237098