Ivanović Remenar, V. (2021). Marketinški razlozi uporabe pseudonima u svrhu prikrivanja identiteta u suvremenih hrvatskih književnika (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:906304
Ivanović Remenar, Viktoria. "Marketinški razlozi uporabe pseudonima u svrhu prikrivanja identiteta u suvremenih hrvatskih književnika." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:906304
Ivanović Remenar, Viktoria. "Marketinški razlozi uporabe pseudonima u svrhu prikrivanja identiteta u suvremenih hrvatskih književnika." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:906304
Ivanović Remenar, V. (2021). 'Marketinški razlozi uporabe pseudonima u svrhu prikrivanja identiteta u suvremenih hrvatskih književnika', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:906304
Ivanović Remenar V. Marketinški razlozi uporabe pseudonima u svrhu prikrivanja identiteta u suvremenih hrvatskih književnika [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2021 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:906304
V. Ivanović Remenar, "Marketinški razlozi uporabe pseudonima u svrhu prikrivanja identiteta u suvremenih hrvatskih književnika", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:906304