završni rad
Prostorni branding - izgradnja emotivne veze s potrošačima putem prostora

Češnik, Silvija
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Češnik, S. (2022). Prostorni branding - izgradnja emotivne veze s potrošačima putem prostora (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:550165

Češnik, Silvija. "Prostorni branding - izgradnja emotivne veze s potrošačima putem prostora." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:550165

Češnik, Silvija. "Prostorni branding - izgradnja emotivne veze s potrošačima putem prostora." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:550165

Češnik, S. (2022). 'Prostorni branding - izgradnja emotivne veze s potrošačima putem prostora', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 31.01.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:550165

Češnik S. Prostorni branding - izgradnja emotivne veze s potrošačima putem prostora [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2022 [pristupljeno 31.01.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:550165

S. Češnik, "Prostorni branding - izgradnja emotivne veze s potrošačima putem prostora", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:550165

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.