završni rad
Trendovi na društvenim mrežama i komunikacija brendova

Jović, Ana
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Jović, A. (2022). Trendovi na društvenim mrežama i komunikacija brendova (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:441554

Jović, Ana. "Trendovi na društvenim mrežama i komunikacija brendova." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:441554

Jović, Ana. "Trendovi na društvenim mrežama i komunikacija brendova." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:441554

Jović, A. (2022). 'Trendovi na društvenim mrežama i komunikacija brendova', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 31.01.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:441554

Jović A. Trendovi na društvenim mrežama i komunikacija brendova [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2022 [pristupljeno 31.01.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:441554

A. Jović, "Trendovi na društvenim mrežama i komunikacija brendova", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:441554

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.