diplomski rad
Percepcija roditelja o utjecaju televizijskih reklama na djecu predškolske dobi

Barbara Deriš (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad...

Deriš, B. (2015). Percepcija roditelja o utjecaju televizijskih reklama na djecu predškolske dobi (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:141103

Deriš, Barbara. "Percepcija roditelja o utjecaju televizijskih reklama na djecu predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:141103

Deriš, Barbara. "Percepcija roditelja o utjecaju televizijskih reklama na djecu predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:141103

Deriš, B. (2015). 'Percepcija roditelja o utjecaju televizijskih reklama na djecu predškolske dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, citirano: 26.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:141103

Deriš B. Percepcija roditelja o utjecaju televizijskih reklama na djecu predškolske dobi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji; 2015 [pristupljeno 26.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:141103

B. Deriš, "Percepcija roditelja o utjecaju televizijskih reklama na djecu predškolske dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:141103