završni rad
Aktivizam kao marketinška strategija

Mitulinski, Matej
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Mitulinski, M. (2022). Aktivizam kao marketinška strategija (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:057657

Mitulinski, Matej. "Aktivizam kao marketinška strategija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:057657

Mitulinski, Matej. "Aktivizam kao marketinška strategija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:057657

Mitulinski, M. (2022). 'Aktivizam kao marketinška strategija', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 23.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:057657

Mitulinski M. Aktivizam kao marketinška strategija [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2022 [pristupljeno 23.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:057657

M. Mitulinski, "Aktivizam kao marketinška strategija", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:057657

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.