Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad
Ivanković, K. (2023). Metode digitalnog oglašavanja i njegova učinkovitost. Primjer tvrtke Gavrilović (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:185865
Ivanković, Klara. "Metode digitalnog oglašavanja i njegova učinkovitost. Primjer tvrtke Gavrilović." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:185865
Ivanković, Klara. "Metode digitalnog oglašavanja i njegova učinkovitost. Primjer tvrtke Gavrilović." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:185865
Ivanković, K. (2023). 'Metode digitalnog oglašavanja i njegova učinkovitost. Primjer tvrtke Gavrilović', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:185865
Ivanković K. Metode digitalnog oglašavanja i njegova učinkovitost. Primjer tvrtke Gavrilović [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2023 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:185865
K. Ivanković, "Metode digitalnog oglašavanja i njegova učinkovitost. Primjer tvrtke Gavrilović", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:185865