Alerić, A. (2023). Odnos marke poslodavca i odanosti organizaciji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:617664
Alerić, Ana. "Odnos marke poslodavca i odanosti organizaciji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:617664
Alerić, Ana. "Odnos marke poslodavca i odanosti organizaciji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:617664
Alerić, A. (2023). 'Odnos marke poslodavca i odanosti organizaciji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:617664
Alerić A. Odnos marke poslodavca i odanosti organizaciji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2023 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:617664
A. Alerić, "Odnos marke poslodavca i odanosti organizaciji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:617664