diplomski rad
Povezanost temeljnih dimenzija ličnosti i sklonosti impulzivnom kupovanju

Marija Fofić (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
ODSJEK ZA PSIHOLOGIJU
Citirajte ovaj rad...

Fofić, M. (2015). Povezanost temeljnih dimenzija ličnosti i sklonosti impulzivnom kupovanju (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:574175

Fofić, Marija. "Povezanost temeljnih dimenzija ličnosti i sklonosti impulzivnom kupovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:574175

Fofić, Marija. "Povezanost temeljnih dimenzija ličnosti i sklonosti impulzivnom kupovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:574175

Fofić, M. (2015). 'Povezanost temeljnih dimenzija ličnosti i sklonosti impulzivnom kupovanju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, citirano: 26.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:574175

Fofić M. Povezanost temeljnih dimenzija ličnosti i sklonosti impulzivnom kupovanju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji; 2015 [pristupljeno 26.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:574175

M. Fofić, "Povezanost temeljnih dimenzija ličnosti i sklonosti impulzivnom kupovanju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:574175