diplomski rad
Odnos i percepcija korisnika prema neuromarketinškim tehnikama trgovačkih lanaca

Pukljak, Tania
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Citirajte ovaj rad

Pukljak, T. (2023). Odnos i percepcija korisnika prema neuromarketinškim tehnikama trgovačkih lanaca (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:757244

Pukljak, Tania. "Odnos i percepcija korisnika prema neuromarketinškim tehnikama trgovačkih lanaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:757244

Pukljak, Tania. "Odnos i percepcija korisnika prema neuromarketinškim tehnikama trgovačkih lanaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:757244

Pukljak, T. (2023). 'Odnos i percepcija korisnika prema neuromarketinškim tehnikama trgovačkih lanaca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 22.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:757244

Pukljak T. Odnos i percepcija korisnika prema neuromarketinškim tehnikama trgovačkih lanaca [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2023 [pristupljeno 22.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:757244

T. Pukljak, "Odnos i percepcija korisnika prema neuromarketinškim tehnikama trgovačkih lanaca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:757244

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.