Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad
Marković, M. M. (2023). Utjecaj vizualnog identiteta na komunikaciju s potrošačima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:303982
Marković, Monika Maria. "Utjecaj vizualnog identiteta na komunikaciju s potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:303982
Marković, Monika Maria. "Utjecaj vizualnog identiteta na komunikaciju s potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:303982
Marković, M. M. (2023). 'Utjecaj vizualnog identiteta na komunikaciju s potrošačima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:303982
Marković MM. Utjecaj vizualnog identiteta na komunikaciju s potrošačima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2023 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:303982
M. M. Marković, "Utjecaj vizualnog identiteta na komunikaciju s potrošačima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:303982