Stanko, P. (2024). Uloga boja u marketinškoj komunikaciji (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:414109
Stanko, Petra. "Uloga boja u marketinškoj komunikaciji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:414109
Stanko, Petra. "Uloga boja u marketinškoj komunikaciji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:414109
Stanko, P. (2024). 'Uloga boja u marketinškoj komunikaciji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 24.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:414109
Stanko P. Uloga boja u marketinškoj komunikaciji [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2024 [pristupljeno 24.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:414109
P. Stanko, "Uloga boja u marketinškoj komunikaciji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:414109