diplomski rad
Tržišna moć oglasa na primjeru pivske industrije

Petra Modrić (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad...

Modrić, P. (2015). Tržišna moć oglasa na primjeru pivske industrije (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:025933

Modrić, Petra. "Tržišna moć oglasa na primjeru pivske industrije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:025933

Modrić, Petra. "Tržišna moć oglasa na primjeru pivske industrije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:025933

Modrić, P. (2015). 'Tržišna moć oglasa na primjeru pivske industrije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, citirano: 15.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:025933

Modrić P. Tržišna moć oglasa na primjeru pivske industrije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji; 2015 [pristupljeno 15.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:025933

P. Modrić, "Tržišna moć oglasa na primjeru pivske industrije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:025933