Rad nije dostupan
diplomski rad
Komercijalizacija sporta i masovni mediji: sociološki aspekti

Ivan Mihalj (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
ODSJEK ZA SOCIOLOGIJU
Citirajte ovaj rad

Mihalj, I. (2016). Komercijalizacija sporta i masovni mediji: sociološki aspekti (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489895

Mihalj, Ivan. "Komercijalizacija sporta i masovni mediji: sociološki aspekti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489895

Mihalj, Ivan. "Komercijalizacija sporta i masovni mediji: sociološki aspekti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489895

Mihalj, I. (2016). 'Komercijalizacija sporta i masovni mediji: sociološki aspekti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, citirano: 21.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489895

Mihalj I. Komercijalizacija sporta i masovni mediji: sociološki aspekti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji; 2016 [pristupljeno 21.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489895

I. Mihalj, "Komercijalizacija sporta i masovni mediji: sociološki aspekti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489895