prikaz prve stranice dokumenta Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me"
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me"

Bijelić, Dino
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Citirajte ovaj rad

Bijelić, D. (2016). Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me" (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:977937

Bijelić, Dino. "Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me"." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:977937

Bijelić, Dino. "Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me"." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:977937

Bijelić, D. (2016). 'Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me"', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 09.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:977937

Bijelić D. Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me" [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2016 [pristupljeno 09.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:977937

D. Bijelić, "Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me"", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:977937

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.