Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me"

Dino Bijelić (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad

Bijelić, D. (2016). Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me" (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:977937

Bijelić, Dino. "Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me"." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:977937

Bijelić, Dino. "Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me"." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:977937

Bijelić, D. (2016). 'Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me"', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, citirano: 11.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:977937

Bijelić D. Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me" [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji; 2016 [pristupljeno 11.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:977937

D. Bijelić, "Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me"", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:977937