diplomski rad
Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije

Laura Gogoladze (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad...

Gogoladze, L. (2016). Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:216277

Gogoladze, Laura. "Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:216277

Gogoladze, Laura. "Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:216277

Gogoladze, L. (2016). 'Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, citirano: 15.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:216277

Gogoladze L. Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji; 2016 [pristupljeno 15.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:216277

L. Gogoladze, "Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:216277