Rad nije dostupan
diplomski rad
Stajalište potrošača o učinkovitosti oglašavanja u medijima

Maja Šiprak (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad

Šiprak, M. (2017). Stajalište potrošača o učinkovitosti oglašavanja u medijima (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:137630

Šiprak, Maja. "Stajalište potrošača o učinkovitosti oglašavanja u medijima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:137630

Šiprak, Maja. "Stajalište potrošača o učinkovitosti oglašavanja u medijima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:137630

Šiprak, M. (2017). 'Stajalište potrošača o učinkovitosti oglašavanja u medijima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, citirano: 11.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:137630

Šiprak M. Stajalište potrošača o učinkovitosti oglašavanja u medijima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji; 2017 [pristupljeno 11.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:137630

M. Šiprak, "Stajalište potrošača o učinkovitosti oglašavanja u medijima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:137630