prikaz prve stranice dokumenta Stajalište potrošača o učinkovitosti oglašavanja u medijima
Rad nije dostupan
diplomski rad
Stajalište potrošača o učinkovitosti oglašavanja u medijima

Šiprak, Maja
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Citirajte ovaj rad

Šiprak, M. (2017). Stajalište potrošača o učinkovitosti oglašavanja u medijima (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:137630

Šiprak, Maja. "Stajalište potrošača o učinkovitosti oglašavanja u medijima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:137630

Šiprak, Maja. "Stajalište potrošača o učinkovitosti oglašavanja u medijima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:137630

Šiprak, M. (2017). 'Stajalište potrošača o učinkovitosti oglašavanja u medijima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 26.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:137630

Šiprak M. Stajalište potrošača o učinkovitosti oglašavanja u medijima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2017 [pristupljeno 26.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:137630

M. Šiprak, "Stajalište potrošača o učinkovitosti oglašavanja u medijima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:137630

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.