@mastersthesis{hrstud:3735, author = {{Štefanac, Anamaria}}, title = {{Izgradnja imidža modnih marki u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{hrstud:3729, author = {{Bukovac, Antonela}}, title = {{Odgojno-obrazovne vrijednosti u časopisu za mlade OK!}}, } @mastersthesis{hrstud:3444, author = {{Paklan, Petra}}, title = {{Normativne etičke teorije u filozofiji igre i igranja - slučaj videoigara}}, } @mastersthesis{hrstud:3523, author = {{Dotur, Bruna}}, title = {{Stvaranje trendova pomoću društvene mreže TikTok}}, } @mastersthesis{hrstud:3614, author = {{Bednjanec, Ivana}}, title = {{Cyberpunk}}, } @mastersthesis{hrstud:3637, author = {{Radić, Ivan Ludwig}}, title = {{Lažne vijesti u mainstream medijima: kršenje etičkih načela}}, } @mastersthesis{hrstud:3655, author = {{Rogić, Lara}}, title = {{Plasman proizovoda i njegov utjecaj u odnosu na tradicionalno medijsko oglašavanje}}, } @mastersthesis{hrstud:3678, author = {{Balaško, Brigita}}, title = {{Cyberfeminizam - virtualno tijelo u cyber prostoru}}, } @mastersthesis{hrstud:3674, author = {{Tunković, Rajna}}, title = {{Utjecaj društvenih medija na mentalno zdravlje}}, } @mastersthesis{hrstud:3650, author = {{Radman, Nela}}, title = {{Utjecaj masovnih medija na čovjeka}}, } @mastersthesis{hrstud:3472, author = {{Jovica, Luka}}, title = {{Brendiranje formatiranog radija na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{hrstud:3474, author = {{Miklautz, Karla}}, title = {{Promjena komunikacijske paradigme unutar glazbene industrije unutar pojave novih glazbenih i komunikacijskih platformi}}, } @mastersthesis{hrstud:3587, author = {{Gerić, Nela}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na korisnikovu sliku o sebi}}, } @mastersthesis{hrstud:3591, author = {{Milković, Lucija}}, title = {{Utjecaj odnosa s javnošću u stvaranju imidža}}, } @mastersthesis{hrstud:2923, author = {{Malić, Tonia}}, title = {{Senzacionalizam pri izvještavanju o smrti glazbenika u domaćim medijima (kulturološka i jezična analiza)}}, } @mastersthesis{hrstud:2996, author = {{Krznar, Ema Klara}}, title = {{Osvrt na transhumanizam i filozofiju svijesti Pierre Teilharda de Chardina}}, } @mastersthesis{hrstud:3635, author = {{Elez, Maja}}, title = {{Umreženo društvo-sistem, dometi i posljedice širenja dezinformacija na suvremeno društvo}}, } @mastersthesis{hrstud:2977, author = {{Boko, Lucija}}, title = {{Kulturološki aspekt geopolitike velikih sila prema bliskoistočnim sukobima i njihova internacionalizacija}}, } @mastersthesis{hrstud:2656, author = {{Bernić, Dora}}, title = {{Stavovi studenata Fakulteta hrvatskih studija o dopingu u sportu}}, } @mastersthesis{hrstud:2187, author = {{Điri, Josipa}}, title = {{Osnovni pojmovi Ludwiga Wittgensteina - od zrcaljenja do igre}}, } @mastersthesis{hrstud:2190, author = {{Soldo, Mateja}}, title = {{Život i djelo Ludwiga Wittgensteina}}, } @mastersthesis{hrstud:2109, author = {{Hardi, Romana}}, title = {{Utilitarizam i propaganda u globalnom selu}}, } @mastersthesis{vpsz:378, author = {{Krčmar, Andreja}}, title = {{MEDIJI I NASILJE}}, } @mastersthesis{vpsz:281, author = {{Troha, Ana}}, title = {{RETORIKA MALALE YOUSAFZAI}}, } @mastersthesis{vpsz:260, author = {{Češković, Krunoslav}}, title = {{NEVERBALNA KOMUNIKACIJA I GOVOR TIJELA}}, } @mastersthesis{vpsz:261, author = {{Hubak, Đurđica}}, title = {{ORGANIZACIJA EVENATA}}, } @mastersthesis{vpsz:262, author = {{Marinković, Ivan}}, title = {{PROPAGANDA I CENZURA U MEDIJIMA}}, } @mastersthesis{vpsz:255, author = {{Maričić, Irena}}, title = {{NAVIKE SLUŠANJA RADIJA KOD STUDENATA VISOKE POSLOVNE ŠKOLE ZAGREB}}, } @mastersthesis{vpsz:257, author = {{Golubović, Tamara}}, title = {{POSLOVNI PROTOKOL I BONTON PONAŠANJA}}, } @mastersthesis{vpsz:229, author = {{Čičak, Ante}}, title = {{ANALIZA VANJSKE POLITIKE REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vpsz:216, author = {{Etlinger, David}}, title = {{UPRAVLJANJE I DRUŠTVENA ODGOVORNOST PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:201, author = {{Žigić, Maja}}, title = {{ETIKA U KRIZNOM KOMUNICIRANJU I ODNOSI S JAVNOŠĆU}}, } @mastersthesis{vpsz:203, author = {{Kazić, Adnan}}, title = {{OBJEKTIVIZACIJA ŽENA U MEDIJIMA I UTJECAJ NA PSIHU}}, } @mastersthesis{vpsz:202, author = {{Sertić, Gloria}}, title = {{TED GOVORNIK (STUDIJA SLUČAJA)}}, } @mastersthesis{vpsz:189, author = {{Čegec, Valentina}}, title = {{KOMUNIKACIJA HRVATSKOG ZAVODA ZA TRANSFUZIJSKU MEDICINU S DOBROVOLJNIM DAVATELJIMA KRVI}}, } @mastersthesis{vpsz:188, author = {{Kordić, Filip}}, title = {{STAVOVI ZAPOSLENIKA ABBVIE D.O.O. O ORGANIZACIJSKOJ ETICI I POVJERENJU}}, } @mastersthesis{vpsz:190, author = {{Šimrak, Božena}}, title = {{ULOGA POSLOVNOG PLANIRANJA U TURIZMU RH}}, } @mastersthesis{vpsz:180, author = {{Bičanić, Hrvoje}}, title = {{NEVERBALNA KOMUNIKACIJA ODABRA-NIH HRVATSKIH POLITIČARA I KRIZA VLASTI 2016.}}, } @mastersthesis{vpsz:181, author = {{Šverko, Paolo}}, title = {{DJECA KAO POTROŠAČI}}, } @mastersthesis{vpsz:182, author = {{Tomić, Danijela}}, title = {{KOMUNIKACIJA VLADE REPUBLIKE HRVATSKE NA DRUŠTVENOJ MREŽI FACEBOOK}}, } @mastersthesis{vpsz:184, author = {{Savanović, Lucija}}, title = {{RETORIKA I DRUŠTVO 21. STOLJEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:179, author = {{Major, Darko}}, title = {{RETORIKA IVE SANADERA}}, } @mastersthesis{vpsz:178, author = {{Roth, Hrvoje}}, title = {{SLOBODA IZRAŽAVANJA – GRANICE I MOGUĆNOSTI}}, } @mastersthesis{vpsz:183, author = {{Bunjevac, Filip}}, title = {{ULOGA INTERKULTURALNE KOMUNIKACIJE U KORPORATIVNOM KOMUNICIRANJU BRENDOVA - STUDIJA SLUČAJA ROBNE KUĆE IKEA}}, } @mastersthesis{vpsz:163, author = {{Vragolović, Lucija}}, title = {{POSLOVNI BONTON I PROTOKOL}}, } @mastersthesis{vpsz:162, author = {{Šikić, Mirjana}}, title = {{POSLOVANJE MEDIJSKE KUĆE DEUTSCHE WELLE}}, } @mastersthesis{vpsz:161, author = {{Tomić, Iva}}, title = {{AGRONET INFORMACIJSKI SUSTAV APPRRR}}, } @mastersthesis{vpsz:160, author = {{Bulić, Sandra}}, title = {{OGLAŠAVANJE I PRODAJA PUTEM INTERNETA NA PRIMJERU JÄGERMEISTERA}}, } @mastersthesis{vpsz:155, author = {{Kereš, Nensi}}, title = {{POSLOVNI PLAN AUTOŠKOLE}}, } @mastersthesis{vpsz:154, author = {{Gvajdek, Marko}}, title = {{POVIJESNI RAZVOJ MARKETINŠKE MISLI U HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:141, author = {{Marciuš, Marija}}, title = {{KOMUNIKACIJA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:142, author = {{Krasnić, Bernard}}, title = {{KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA BRENDA JANA NA DIGITALNIM PLATFORMAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:140, author = {{Banelli, Ana}}, title = {{POSLOVNI MODEL DNEVNIH NOVINA NA PRIMJERU 24SATA}}, } @mastersthesis{vpsz:135, author = {{Tomić, Andrijana}}, title = {{UGOVOR O KUPOPRODAJI NEKRETNINE}}, } @mastersthesis{vpsz:137, author = {{Markulin, Vladimir}}, title = {{POLOŽAJ JAVNE NABAVE U RH NAKON ULASKA U EU}}, } @mastersthesis{vpsz:136, author = {{Karnas, Snježana}}, title = {{PRIPREMA PRIJEDLOGA ZA EU PROJEKTE TRAMVAJSKOG PROMETNOG SUSTAVA}}, } @mastersthesis{vpsz:128, author = {{Grdašić, Ljerka}}, title = {{JAVNE OSOBE I BRENDIRANJE}}, } @mastersthesis{vpsz:127, author = {{Lasić, Valeria}}, title = {{STRATEŠKI AUDIT TVRTKE PEVEC}}, } @mastersthesis{vpsz:129, author = {{Anđelić, Vedrana}}, title = {{ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U ODABIRU TURISTIČKE DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:111, author = {{Matulić, Edita}}, title = {{MENADŽERSKA FUNKCIJA PLANIRANJA U PODUZEĆIMA PREHRAMBENE INDUSTRIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:102, author = {{Šikić, Lea}}, title = {{DJECA U POTROŠAČKOJ KULTURI}}, } @mastersthesis{vpsz:103, author = {{Šaravanja, Martina}}, title = {{GLOBALNO ZATOPLJENJE: UČINCI NA SVJETSKO GOSPODARSTVO I MEĐUNARODNE POLITIČKE ODNOSE}}, } @mastersthesis{vpsz:90, author = {{Mučalo, Antonio}}, title = {{GERILA MARKETING U MARKETINGU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:89, author = {{Lovreković, Trpimir}}, title = {{STRATEGIJA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE S PRIMJEROM IZ PRAKSE – DUKAT PRVO TRAJNO MLIJEKO U BOCI}}, } @mastersthesis{vpsz:84, author = {{Lovrić, Tatjana}}, title = {{JAVNI NASTUP I GOVOR PRED PUBLIKOM}}, } @mastersthesis{vpsz:83, author = {{Lovrić, Ivan}}, title = {{KOMUNIKACIJSKO - MARKETINŠKA STRATEGIJA KOMPANIJE - PRIMJER CIOS GRUPA}}, } @mastersthesis{vpsz:79, author = {{Sekirica, Vjekoslav}}, title = {{Cyberpunk i društvena zbilja}}, } @mastersthesis{vpsz:78, author = {{Gelo, Mirella}}, title = {{Interna poslovna komunikacija na primjeru tvrtke HAKOM}}, } @mastersthesis{vpsz:77, author = {{Sopta, Drinka}}, title = {{Komunikacija u neprofitnim organizacijama na primjeru Hrvatskog crvenog križa}}, } @mastersthesis{vpsz:85, author = {{Fabijančić, Ana}}, title = {{UMIJEĆE PREGOVARANJA}}, } @mastersthesis{vpsz:65, author = {{Erak Orbanić, Dariana}}, title = {{DIGITALNO DOBA: ŽIVOT I AVATARI VIRTUALNOG MMORPG SVIJETA}}, } @mastersthesis{vpsz:63, author = {{Stipanić, Dino}}, title = {{KREATIVNE MARKETINŠKE STRATEGIJE U PROMOCIJI PROIZVODA (POSLOVNI SLUČAJEVI)}}, } @mastersthesis{vpsz:64, author = {{Gal, Martina}}, title = {{UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST}}, } @mastersthesis{vpsz:57, author = {{Hrvojić, Sarah}}, title = {{TRENDOVI U MOBILNOM MARKETINGU}}, } @mastersthesis{vpsz:58, author = {{Tomić, Sanela}}, title = {{UTJECAJ NOVIH TEHNOLOGIJA NA PROMOCIJU}}, } @mastersthesis{vpsz:50, author = {{Jadrijević, Jure}}, title = {{DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE I UTJECAJ NA UPRAVLJANJE SUKOBIMA U ORGANIZACIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:48, author = {{Vukojević, Borna Ferdo}}, title = {{ETIČNOST U NOVINARSTVU}}, } @mastersthesis{vpsz:49, author = {{Gurdulić, Maja}}, title = {{KREATIVNE MARKETINŠKE STRATEGIJE U PROMOCIJI STREET FOOD RESTORANA KREMENKO GRILL}}, } @mastersthesis{vpsz:40, author = {{Čudina, Petra}}, title = {{Emocionalna inteligencija u poslu - Golemanov pristup}}, } @mastersthesis{vpsz:41, author = {{Horvat, Darko}}, title = {{PREDSTAVLJANJE HRVATSKIH TV KUĆA NA INTERNETU}}, } @mastersthesis{vpsz:42, author = {{Jagić, Lidija}}, title = {{ULOGA NEFORMALNE KOMUNIKACIJE U ORGANIZACIJAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:35, author = {{Šarić, Tomislav}}, title = {{POTROŠAČKO PONAŠANJE U SUVREMENIM UVJETIMA POSLOVANJA}}, } @mastersthesis{vpsz:360, author = {{Cvijetić, Petar}}, title = {{INTERNET OGLAŠAVANJE}}, } @mastersthesis{vpsz:359, author = {{Pale-Halić, Domagoj}}, title = {{Recikliranje elektroničkog otpada}}, } @mastersthesis{vpsz:28, author = {{Parać, Marko}}, title = {{POSLOVNI MARKETING U TRGOVINI}}, } @mastersthesis{vpsz:23, author = {{Jašaragić, Hana}}, title = {{POSLOVNO PLANIRANJE U SEKTORU MARKETINGA}}, } @mastersthesis{vpsz:24, author = {{Mikac, Janko}}, title = {{POČECI RAZVOJA INDUSTRIJE VIDEOIGARA, NJEZINI PADOVI I USPONI}}, } @mastersthesis{vpsz:25, author = {{Molvarec, Ana}}, title = {{RAZVOJ POSLOVNOG MARKETINGA U HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:26, author = {{Petričević, Mateo}}, title = {{ULOGA KORPORATIVNE KOMUNIKACIJE U TELEKOMUNIKACIJSKOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:27, author = {{Rebić, Meri}}, title = {{ŽENE U PODUZETNIŠTVU}}, } @mastersthesis{vpsz:17, author = {{Vučković, Martin}}, title = {{B2B MARKETING HRVATSKOG TURIZMA}}, } @mastersthesis{vpsz:19, author = {{Crljenko, Monica}}, title = {{DIONIČKO DRUŠTVO}}, } @mastersthesis{vpsz:18, author = {{Gavrilović, Mladenka}}, title = {{POSLOVNA KOMUNIKACIJA I ETIKA U POSLOVANJU TVRTKE A2B EXPRESS LOGISTIKA}}, } @mastersthesis{vpsz:16, author = {{Kraljević, Mirna}}, title = {{PROIZVOD KAO ELEMENT MARKETING MIKSA}}, } @mastersthesis{vpsz:11, author = {{Lelas, Karmela}}, title = {{VIZUALNA KOMUNIKACIJA U POSLOVNOM SVIJETU}}, } @mastersthesis{vpsz:7, author = {{Brkljačić Čuk, Ivana}}, title = {{MARKETING I SUVREMENE TEHNOLOGIJE – PRIMJENA U BANKARSKOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:6, author = {{Puškarić, Tomislav}}, title = {{Outsourcing}}, } @mastersthesis{vpsz:4, author = {{Ilić, Ivana}}, title = {{EMOCIONALNA INTELIGENCIJA U POSLOVANJU}}, } @mastersthesis{vpsz:5, author = {{Jelkić, Ivana}}, title = {{ETIKA U POSLOVANJU DRUŠTVENIH MREŽA}}, }