@mastersthesis{hrstud:3735, author = {{Štefanac, Anamaria}}, title = {{Izgradnja imidža modnih marki u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{hrstud:3734, author = {{Horvat, Tihana}}, title = {{Percepcija utjecaja društvenih mreža na djecu osnovnoškolske dobi}}, } @mastersthesis{hrstud:3726, author = {{Nikolić, Ivona}}, title = {{Medijski odgoj u školi i obitelji: kreativno medijsko stvaralaštvo kao put do medijske pismenosti}}, } @mastersthesis{hrstud:3718, author = {{Šagolj, Renata}}, title = {{Povezanost između straha od propuštanja (FoMO) i ovisnosti o društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{hrstud:3706, author = {{Marković, Monika Maria}}, title = {{Utjecaj vizualnog identiteta na komunikaciju s potrošačima}}, } @mastersthesis{hrstud:3511, author = {{Radoslav, Irena}}, title = {{Brendiranje poslodavca kao alat u izgradnji korporativne kulture - primjer informacijsko-tehnoloških kompanija u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{hrstud:3529, author = {{Hude, Paula}}, title = {{Etika u odnosima s javnošću. Stanje, izazovi i perspektive hrvatske prakse}}, } @mastersthesis{hrstud:3515, author = {{Jelinić, Marija Elena}}, title = {{Medijsko izvještavanje o iseljavanju iz Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{hrstud:3530, author = {{Pinezić, Pavla}}, title = {{Multimodalnost na primjeru korejske pop kulture}}, } @mastersthesis{hrstud:3512, author = {{Pukljak, Tania}}, title = {{Odnos i percepcija korisnika prema neuromarketinškim tehnikama trgovačkih lanaca}}, } @mastersthesis{hrstud:3465, author = {{Zajec, Sara Bruna}}, title = {{Online komunikacija i ovisnost o video igrama}}, } @mastersthesis{hrstud:3516, author = {{Novak, Klara}}, title = {{Promjene u poslovanju agencija odnosa s javnošću u Hrvatskoj uzrokovane epidemijom COVID-19}}, } @mastersthesis{hrstud:3507, author = {{Karuza, Ramona}}, title = {{Uloga i važnost pripovijedanja u kreativnim kampanjama na primjeru pet najnagrađivanijih hrvatskih kampanja u razdoblju od 2016. do 2021.}}, } @mastersthesis{hrstud:3523, author = {{Dotur, Bruna}}, title = {{Stvaranje trendova pomoću društvene mreže TikTok}}, } @mastersthesis{hrstud:3509, author = {{Trgovčević, Josipa}}, title = {{YouTube: Ključni strateški kanal u izgradnji osobnog brenda}}, } @mastersthesis{hrstud:3657, author = {{Oliver, Paola}}, title = {{Krizno komuniciranje u kontekstu terorističkih napada: primjer Pariz 2015. godine}}, } @mastersthesis{hrstud:3646, author = {{Andričić, Ivana}}, title = {{Rodni stereotipi u oglašivačkoj industriji}}, } @mastersthesis{hrstud:3472, author = {{Jovica, Luka}}, title = {{Brendiranje formatiranog radija na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{hrstud:3474, author = {{Miklautz, Karla}}, title = {{Promjena komunikacijske paradigme unutar glazbene industrije unutar pojave novih glazbenih i komunikacijskih platformi}}, } @mastersthesis{hrstud:3641, author = {{Perišin, Katarina}}, title = {{Eksplicitnost sadržaja najslušanijih pjesama na YouTubeu u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{hrstud:3671, author = {{Dangubić, Nika}}, title = {{Krizno komuniciranje na primjeru brenda Balenciaga}}, } @mastersthesis{hrstud:3684, author = {{Sakoman, Teodora}}, title = {{Brendiranje grada Dubrovnika}}, } @mastersthesis{hrstud:3583, author = {{Zokić, Anamarija}}, title = {{Neverbalna komunikacija u javnom nastupu političara}}, } @mastersthesis{hrstud:3582, author = {{Folo, Maria}}, title = {{Organizacija, planiranje i uspješnost događaja kao tehnike u odnosima s javnošću}}, } @mastersthesis{hrstud:3407, author = {{Banek Funč, Marija}}, title = {{Društvene mreže kao dio marketinške strategije za mikro, male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{hrstud:3404, author = {{Beg, Ivana}}, title = {{Uloga video sadržaja u promjeni komunikacijskog pristupa na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{hrstud:3402, author = {{Matijević, Antonela}}, title = {{Utjecaj propozicijskih vrijednosti poslodavca na privlačenje i zadržavanje zaposlenika generacije Z}}, } @mastersthesis{hrstud:3400, author = {{Milevčić, Tina}}, title = {{Strah od propuštanja (FoMO) i korištenje digitalnih medija među studentima}}, } @mastersthesis{hrstud:3391, author = {{Ivanković, Klara}}, title = {{Metode digitalnog oglašavanja i njegova učinkovitost. Primjer tvrtke Gavrilović}}, } @mastersthesis{hrstud:3122, author = {{Tasić, Ira}}, title = {{Sportski sadržaj središnjih dnevnika javnih i komercijalnih televizija u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{hrstud:2935, author = {{Petanjek, Jan Karlo}}, title = {{Digitalna komunikacija nogometnih klubova}}, } @mastersthesis{hrstud:2886, author = {{Ivanković, Ana}}, title = {{Percepcija studenata o manipulaciji u medijima}}, } @mastersthesis{hrstud:2934, author = {{Lozančić, Marija}}, title = {{Strateški pristup komunikaciji u sportu na primjeru Olimpijskih igara u Rio de Janeiru i Tokiju}}, } @mastersthesis{hrstud:2897, author = {{Rakušić, Lea}}, title = {{Analiza komunikacije predsjednika Republike Hrvatske Zorana Milanovića i premijera Andreja Plenkovića tijekom dvaju potresa 2020.}}, } @mastersthesis{hrstud:2925, author = {{Dumančić, Paula}}, title = {{Društvene mreže kao neizostavan alat strateške komunikacije u kozmetičkoj industriji. Primjer kozmetičkog brenda FOREO}}, } @mastersthesis{hrstud:2927, author = {{Radoslavić, Josipa}}, title = {{Evaluacija odnosa s javnošću u Hrvatskoj i unaprjeđenje komunikacijskih programa}}, } @mastersthesis{hrstud:3114, author = {{Horvatić, Pavla}}, title = {{Konferencija za medije kao tehnika upravljanju kriznom situacijom. Studija slučaja: Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{hrstud:2905, author = {{Balen, Nives}}, title = {{Pregled istraživanja o pozitivnim i negativnim stranama izloženosti djece i mladih videoigrama}}, } @mastersthesis{hrstud:2926, author = {{Burazerović, Veronika}}, title = {{Uloga društvenih medija u stvaranju percepcije o vlastitom izgledu među pripadnicima generacije Z}}, } @mastersthesis{hrstud:2862, author = {{Smiljanić, Hana}}, title = {{Uloga društvenih mreža u poslovanju malih poduzetnika za vrijeme pandemije COVID-19}}, } @mastersthesis{hrstud:2896, author = {{Đivić, Iva}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Općine Malinska - Dubašnica}}, } @mastersthesis{hrstud:3019, author = {{Majnerić, Ana}}, title = {{Utjecaj nasilnog sadržaja u crtanim filmovima na djecu}}, } @mastersthesis{hrstud:2929, author = {{Miljković, Mejdi}}, title = {{Analiza izvještavanja hrvatskih medija o ključnim ekološkim temama}}, } @mastersthesis{hrstud:2936, author = {{Pinter, Elizabeta}}, title = {{Informacijski baloni kao komunikaciski izazov u novim medijima}}, } @mastersthesis{hrstud:2931, author = {{Brcko, Jelena}}, title = {{Krizna komunikacija Crvenog križa nakon potresa na području Sisačko-moslavačke županije}}, } @mastersthesis{hrstud:3113, author = {{Filipović, Sara}}, title = {{Mišljenja i stavovi primatelja o komunikacijskom procesu u oglašavanju}}, } @mastersthesis{hrstud:2930, author = {{Mofardin, Anamaria}}, title = {{Percepcija utjecaja novih medija na komunikaciju studentske populacije}}, } @mastersthesis{hrstud:2933, author = {{Celižić, Ivana}}, title = {{Pravo na privatnost na društvenim mrežama i navike praćenja bivših romantičnih partnera}}, } @mastersthesis{hrstud:2902, author = {{Živković, Lucija}}, title = {{Usporedba sličnosti i razlika dvaju hrvatskih podcasta surovih strasti i podcast inkubatora}}, } @mastersthesis{hrstud:2928, author = {{Lešković, Ana}}, title = {{Vještine kritičkog vrednovanja medijskih sadržaja kod srednjoškolaca}}, } @mastersthesis{hrstud:3074, author = {{Žugaj, Tereza}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u upravljanju kriznim situacijama}}, } @mastersthesis{hrstud:2980, author = {{Kiridžija, Mislav}}, title = {{Marketing na Instagramu: usporedba klasičnog oglašavanja i oglašavanja putem influencera}}, } @mastersthesis{hrstud:2979, author = {{Šimundić, Barbara}}, title = {{Percepcija utjecaja greenwashinga na reputaciju organizacije}}, } @mastersthesis{hrstud:2955, author = {{Grgić, Sara}}, title = {{Uloga društvenih mreža u oblikovanju društvene svijesti}}, } @mastersthesis{hrstud:2948, author = {{Bobinski, Marija}}, title = {{Zadovoljstvo učitelja Hrvatskoga jezika i knjižničara sadržajima medijske pismenosti u kurikulu za osnovne škole}}, } @mastersthesis{hrstud:3083, author = {{Skec, Patricia}}, title = {{Krizno komuniciranje u modnoj industriji na primjeru tvrtke SHEIN}}, } @mastersthesis{hrstud:2751, author = {{Klarić, Ana}}, title = {{Percepcija utjecaja TikToka i Instagrama na identitet osnovnoškolaca}}, } @mastersthesis{hrstud:2753, author = {{Kos, Mia}}, title = {{Društveno odgovorno poslovanje u vrijeme kriznih situacija. Studija slučaja: Hrvatski Telekom}}, } @mastersthesis{hrstud:2690, author = {{Stažić, Marija}}, title = {{Promjena komunikacije u radnom okruženju i zadovoljstvo komunikatora}}, } @phdthesis{hrstud:2747, author = {{Trbušić, Davor}}, title = {{OBLICI I NAČINI CENZURE JAVNIH ISTUPA ALOJZIJA STEPINCA U SVJETOVNOM I KATOLIČKOM TISKU NEZAVISNE DRŽAVE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{hrstud:2697, author = {{Budak, Antonio}}, title = {{Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z}}, } @mastersthesis{hrstud:2680, author = {{Grubeša, Irena}}, title = {{Intranet kao tehnika u odnosima s javnošću. Studija slučaja: Addiko banka}}, } @mastersthesis{hrstud:2593, author = {{Hrnčić, Fabijan}}, title = {{Istraživanje etičnosti sportskog izvještavanja analizom sadržaja}}, } @mastersthesis{hrstud:2681, author = {{Medić, Rebeka}}, title = {{Komunikacijski potencijal društveno odgovornog ponašanja: Wiener osiguranje}}, } @mastersthesis{hrstud:2580, author = {{Ćorić, Anamarija}}, title = {{Medijski prikaz iseljavanja iz Republike Hrvatske i njegov utjecaj na stavove publike}}, } @mastersthesis{hrstud:2624, author = {{Marić, Mirna}}, title = {{Metode promocije oglašivača u nativnim prilozima}}, } @mastersthesis{hrstud:2627, author = {{Peričić, Ana}}, title = {{Promoviranje estetske medicine na društvenim medijima i utjecaj na samopercepciju kod žena}}, } @mastersthesis{hrstud:2631, author = {{Grgić, Dragan}}, title = {{Rat i propaganda na primjeru Španjolskog građanskog rata}}, } @mastersthesis{hrstud:2669, author = {{Šarić, Sara}}, title = {{Usporedba percepcije o utjecaju televizije i društvenih mreža na stvaranje kritičkog mišljenja javnosti}}, } @mastersthesis{hrstud:2705, author = {{Burazin, Lara}}, title = {{Izazovi novinarske etike u izvještavanju o potresu na Banovini}}, } @mastersthesis{hrstud:2528, author = {{Rukavina, Marija}}, title = {{Izazovi suvremenog novinarstva u digitalnom dobu}}, } @mastersthesis{hrstud:2376, author = {{Martinović, Martina}}, title = {{Brend kao sredstvo masovne komunikacije}}, } @mastersthesis{hrstud:2385, author = {{Budimir, Brigita}}, title = {{Objektivnost medija u praćenju slučaja "Huanito"}}, } @mastersthesis{hrstud:2330, author = {{Šalić, Marijana}}, title = {{Rodna ideologija u medijima. Analiza sadržaja portala "narod.hr" i "index.hr".}}, } @mastersthesis{hrstud:2494, author = {{Zajec, Sara Bruna}}, title = {{Utjecaj videoigara na razvoj djece}}, }