prikaz prve stranice dokumenta Sadržajni marketing u službi brenda i reputacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Sadržajni marketing u službi brenda i reputacije

Blečić, Barbara
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Communication Sciences

Cite this document

Blečić, B. (2015). Sadržajni marketing u službi brenda i reputacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:712065

Blečić, Barbara. "Sadržajni marketing u službi brenda i reputacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:712065

Blečić, Barbara. "Sadržajni marketing u službi brenda i reputacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:712065

Blečić, B. (2015). 'Sadržajni marketing u službi brenda i reputacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 04 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:712065

Blečić B. Sadržajni marketing u službi brenda i reputacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2015 [cited 2020 December 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:712065

B. Blečić, "Sadržajni marketing u službi brenda i reputacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:712065

Islandora Bookmark - Please login to use this feature