Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
diplomski rad
Sadržajni marketing u službi brenda i reputacije

Barbara Blečić (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Podaci o radu
NaslovSadržajni marketing u službi brenda i reputacije
AutorBarbara Blečić
Voditelj/MentorJelena Jurišić (mentor)
Vladimir Pavlić (mentor)
Sažetak rada
Ovaj rad bavi se sadrţajnim ili content marketingom kao komunikacijskom strategijom promocije dobara ili usluga u kojoj i autor i korisnik sadrţaja izlaze kao pobjednici – autor dobiva brend, autoritet i reputaciju u svom polju djelovanja dok konzument sadrţaja dobiva relevantne informacije o odreĎenoj temi te stručnjaka od povjerenja za obraćanje u nevolji. Sadrţajni marketing je korisnički orijentirana strategija gdje nije u središtu organizacija, već korisnik, odnosno osobe koje na direktan ili indirektan organizaciji pomaţu u njenom opstanku i kao takvi zasluţuju više paţnje nego što su ih dobivali do sada. Sadrţaj je pritom kreiran na način da pomaţe i educira korisnike, a ne da prodaje proizvod ili uslugu. Pokušali smo tu strategiju objasniti kroz njezine definicije, obiljeţja, povijest, strategije, oblike i primjere te utvrditi u kakvoj je poziciji ta strategija danas te ima li kakvog potencijala u budućnosti. TakoĎer smo pokušali utvrditi vrijednost sadrţaja kao takvog te naglasiti vaţnost komunikacije javnih osoba i organizacija prema svojim dionicima i ciljanim javnostima poput potencijalnih i postojećih potrošača i klijenata.
Ključne riječicontent marketing sadrţajni marketing sadrţaj brend reputacija autoritet mikroniše plemena zajednice komunikacijska strategija internet
Naslov na drugom jeziku (engleski)Content marketing in the service of brand and reputation
Povjerenstvo za obranuIvan Burić
Martell Vukušić
Jelena Jurišić
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
Ustrojstvena jedinica niže razineODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
MjestoZagreb
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Komunikologija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaKomunikologija
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra komunikologije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. comm.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-30
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
This thesis deals with content marketing as communication strategy of promotion of goods or services in which both the author and users are coming out as winners - the author gets the brand, authority and reputation in its field while user gets relevant information about a particular topic. Content marketing is user-oriented strategy which helps users, or more precisely, persons who directly or indirectly help the organization in its survival and as such they deserve more attention than they have received from organizations so far. Content is thereby created in a way that helps and educates users and not to sell the product or service. We have tried to explain this strategy through its definitions, characteristics, strategy, history, forms and examples and to determine what is the position of this strategy today and is there potential for it in the future. We have also tried to determine the value of the content as such as well as to emphasize the importance of communication of public figures and organizations to their stakeholders and target audiences such as potential and existing customers and clients.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)content marketing content brand reputation authority niche tribes community communication strategy internet
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:712065
PohranioRužica Grbešić