master's thesis
Using new media in lifelong learning: Difference between information and media literacy

Ines Marinčić (2017)
University of Zagreb
Department of Croatian Studies
Division of Communication Sciences
Cite this document...

Marinčić, I. (2017). Uporaba novih medija u cjeloživotnom obrazovanju: razlika između informacijske i medijske pismenosti (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:988843

Marinčić, Ines. "Uporaba novih medija u cjeloživotnom obrazovanju: razlika između informacijske i medijske pismenosti." Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:988843

Marinčić, Ines. "Uporaba novih medija u cjeloživotnom obrazovanju: razlika između informacijske i medijske pismenosti." Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:988843

Marinčić, I. (2017). 'Uporaba novih medija u cjeloživotnom obrazovanju: razlika između informacijske i medijske pismenosti', Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, accessed 25 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:988843

Marinčić I. Uporaba novih medija u cjeloživotnom obrazovanju: razlika između informacijske i medijske pismenosti [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Department of Croatian Studies; 2017 [cited 2019 August 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:988843

I. Marinčić, "Uporaba novih medija u cjeloživotnom obrazovanju: razlika između informacijske i medijske pismenosti", Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:988843