diplomski rad
Uporaba novih medija u cjeloživotnom obrazovanju: razlika između informacijske i medijske pismenosti

Marinčić, Ines
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Citirajte ovaj rad

Marinčić, I. (2017). Uporaba novih medija u cjeloživotnom obrazovanju: razlika između informacijske i medijske pismenosti (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:988843

Marinčić, Ines. "Uporaba novih medija u cjeloživotnom obrazovanju: razlika između informacijske i medijske pismenosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:988843

Marinčić, Ines. "Uporaba novih medija u cjeloživotnom obrazovanju: razlika između informacijske i medijske pismenosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:988843

Marinčić, I. (2017). 'Uporaba novih medija u cjeloživotnom obrazovanju: razlika između informacijske i medijske pismenosti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 11.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:988843

Marinčić I. Uporaba novih medija u cjeloživotnom obrazovanju: razlika između informacijske i medijske pismenosti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2017 [pristupljeno 11.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:988843

I. Marinčić, "Uporaba novih medija u cjeloživotnom obrazovanju: razlika između informacijske i medijske pismenosti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:988843

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.