doctoral thesis
Recepcija didaktičko-metodičkih inovacija u hrvatskim gimnazijskim udžbenicima povijesti od 2003. do 2008. godine

University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies

Cite this document

Bušljeta, R. (2012). Recepcija didaktičko-metodičkih inovacija u hrvatskim gimnazijskim udžbenicima povijesti od 2003. do 2008. godine (Doctoral thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:871958

Bušljeta, Rona. "Recepcija didaktičko-metodičkih inovacija u hrvatskim gimnazijskim udžbenicima povijesti od 2003. do 2008. godine." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:871958

Bušljeta, Rona. "Recepcija didaktičko-metodičkih inovacija u hrvatskim gimnazijskim udžbenicima povijesti od 2003. do 2008. godine." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:871958

Bušljeta, R. (2012). 'Recepcija didaktičko-metodičkih inovacija u hrvatskim gimnazijskim udžbenicima povijesti od 2003. do 2008. godine', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:871958

Bušljeta R. Recepcija didaktičko-metodičkih inovacija u hrvatskim gimnazijskim udžbenicima povijesti od 2003. do 2008. godine [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2012 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:871958

R. Bušljeta, "Recepcija didaktičko-metodičkih inovacija u hrvatskim gimnazijskim udžbenicima povijesti od 2003. do 2008. godine", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2012. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:871958

Please login to the repository to save this object to your list.