disertacija
Recepcija didaktičko-metodičkih inovacija u hrvatskim gimnazijskim udžbenicima povijesti od 2003. do 2008. godine

Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Bušljeta, R. (2012). Recepcija didaktičko-metodičkih inovacija u hrvatskim gimnazijskim udžbenicima povijesti od 2003. do 2008. godine (Disertacija). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:871958

Bušljeta, Rona. "Recepcija didaktičko-metodičkih inovacija u hrvatskim gimnazijskim udžbenicima povijesti od 2003. do 2008. godine." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:871958

Bušljeta, Rona. "Recepcija didaktičko-metodičkih inovacija u hrvatskim gimnazijskim udžbenicima povijesti od 2003. do 2008. godine." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:871958

Bušljeta, R. (2012). 'Recepcija didaktičko-metodičkih inovacija u hrvatskim gimnazijskim udžbenicima povijesti od 2003. do 2008. godine', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:871958

Bušljeta R. Recepcija didaktičko-metodičkih inovacija u hrvatskim gimnazijskim udžbenicima povijesti od 2003. do 2008. godine [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2012 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:871958

R. Bušljeta, "Recepcija didaktičko-metodičkih inovacija u hrvatskim gimnazijskim udžbenicima povijesti od 2003. do 2008. godine", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:871958

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.