Scientific paper - Original scientific paper
Sukonstrukcija interkulturalnog kurikuluma. komparacija određenih obilježja hrvatske kulture kod srednjoškolaca i njihovih nastavnika (Hofstedeov model)
Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 65 (2016), 2; 181-208. urn:nbn:hr:111:465511

Burai, Renata

Cite this document

Burai, R. (2016). Sukonstrukcija interkulturalnog kurikuluma. komparacija određenih obilježja hrvatske kulture kod srednjoškolaca i njihovih nastavnika (Hofstedeov model). Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 65. (2), 181-208. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:465511

Burai, Renata. "Sukonstrukcija interkulturalnog kurikuluma. komparacija određenih obilježja hrvatske kulture kod srednjoškolaca i njihovih nastavnika (Hofstedeov model)." Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, vol. 65, no. 2, 2016, pp. 181-208. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:465511

Burai, Renata. "Sukonstrukcija interkulturalnog kurikuluma. komparacija određenih obilježja hrvatske kulture kod srednjoškolaca i njihovih nastavnika (Hofstedeov model)." Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu 65, no. 2 (2016): 181-208. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:465511

Burai, R. (2016) 'Sukonstrukcija interkulturalnog kurikuluma. komparacija određenih obilježja hrvatske kulture kod srednjoškolaca i njihovih nastavnika (Hofstedeov model)', Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 65(2), pp. 181-208. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:465511 (Accessed 24 April 2024)

Burai R. Sukonstrukcija interkulturalnog kurikuluma. komparacija određenih obilježja hrvatske kulture kod srednjoškolaca i njihovih nastavnika (Hofstedeov model). Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu [Internet]. 2016 June 16 [cited 2024 April 24];65(2):181-208. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:465511

R. Burai, "Sukonstrukcija interkulturalnog kurikuluma. komparacija određenih obilježja hrvatske kulture kod srednjoškolaca i njihovih nastavnika (Hofstedeov model)", Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, vol. 65, no. 2, pp. 181-208, June 2016. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:465511. [Accessed: 24 April 2024]

Please login to the repository to save this object to your list.