Scientific paper - Original scientific paper
Substructure of an intercultural curriculum. comparison of selected features of the Croatian culture among high school students and their teachers according to the Hofstede model

Burai, Renata (2016)
Cite this document...

Burai, R. (2016). Sukonstrukcija interkulturalnog kurikuluma. komparacija određenih obilježja hrvatske kulture kod srednjoškolaca i njihovih nastavnika (Hofstedeov model). Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 65. (2), 181-208. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:465511

Burai, Renata. "Sukonstrukcija interkulturalnog kurikuluma. komparacija određenih obilježja hrvatske kulture kod srednjoškolaca i njihovih nastavnika (Hofstedeov model)." Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, vol. 65, no. 2, 2016, pp. 181-208. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:465511

Burai, Renata. "Sukonstrukcija interkulturalnog kurikuluma. komparacija određenih obilježja hrvatske kulture kod srednjoškolaca i njihovih nastavnika (Hofstedeov model)." Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu 65, no. 2 (2016): 181-208. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:465511

Burai, R. (2016) 'Sukonstrukcija interkulturalnog kurikuluma. komparacija određenih obilježja hrvatske kulture kod srednjoškolaca i njihovih nastavnika (Hofstedeov model)', Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 65(2), pp. 181-208. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:465511 (Accessed 24 August 2019)

Burai R. Sukonstrukcija interkulturalnog kurikuluma. komparacija određenih obilježja hrvatske kulture kod srednjoškolaca i njihovih nastavnika (Hofstedeov model). Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu [Internet]. 2016 June 16 [cited 2019 August 24];65(2):181-208. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:465511

R. Burai, "Sukonstrukcija interkulturalnog kurikuluma. komparacija određenih obilježja hrvatske kulture kod srednjoškolaca i njihovih nastavnika (Hofstedeov model)", Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, vol. 65, no. 2, pp. 181-208, June 2016. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:465511. [Accessed: 24 August 2019]