Juhas, A. (2019). Komunikacijski procesi u brendiranju destinacije: Primjer Koprivničkog renesansnog festivala (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:577013
Juhas, Adela. "Komunikacijski procesi u brendiranju destinacije: Primjer Koprivničkog renesansnog festivala." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:577013
Juhas, Adela. "Komunikacijski procesi u brendiranju destinacije: Primjer Koprivničkog renesansnog festivala." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:577013
Juhas, A. (2019). 'Komunikacijski procesi u brendiranju destinacije: Primjer Koprivničkog renesansnog festivala', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 04 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:577013
Juhas A. Komunikacijski procesi u brendiranju destinacije: Primjer Koprivničkog renesansnog festivala [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2019 [cited 2024 November 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:577013
A. Juhas, "Komunikacijski procesi u brendiranju destinacije: Primjer Koprivničkog renesansnog festivala", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:577013