prikaz prve stranice dokumenta Komunikacijski procesi u brendiranju destinacije: Primjer Koprivničkog renesansnog festivala
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Komunikacijski procesi u brendiranju destinacije: Primjer Koprivničkog renesansnog festivala

Juhas, Adela
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Citirajte ovaj rad

Juhas, A. (2019). Komunikacijski procesi u brendiranju destinacije: Primjer Koprivničkog renesansnog festivala (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:577013

Juhas, Adela. "Komunikacijski procesi u brendiranju destinacije: Primjer Koprivničkog renesansnog festivala." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:577013

Juhas, Adela. "Komunikacijski procesi u brendiranju destinacije: Primjer Koprivničkog renesansnog festivala." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:577013

Juhas, A. (2019). 'Komunikacijski procesi u brendiranju destinacije: Primjer Koprivničkog renesansnog festivala', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 28.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:577013

Juhas A. Komunikacijski procesi u brendiranju destinacije: Primjer Koprivničkog renesansnog festivala [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2019 [pristupljeno 28.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:577013

A. Juhas, "Komunikacijski procesi u brendiranju destinacije: Primjer Koprivničkog renesansnog festivala", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:577013

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.