master's thesis
Brend kao sredstvo masovne komunikacije

Martinović, Martina
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Communication Sciences

Cite this document

Martinović, M. (2020). Brend kao sredstvo masovne komunikacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:506337

Martinović, Martina. "Brend kao sredstvo masovne komunikacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:506337

Martinović, Martina. "Brend kao sredstvo masovne komunikacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:506337

Martinović, M. (2020). 'Brend kao sredstvo masovne komunikacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 07 March 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:506337

Martinović M. Brend kao sredstvo masovne komunikacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2020 [cited 2021 March 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:506337

M. Martinović, "Brend kao sredstvo masovne komunikacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:506337

Islandora Bookmark - Please login to use this feature