Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad
Martinović, M. (2020). Brend kao sredstvo masovne komunikacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:506337
Martinović, Martina. "Brend kao sredstvo masovne komunikacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:506337
Martinović, Martina. "Brend kao sredstvo masovne komunikacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:506337
Martinović, M. (2020). 'Brend kao sredstvo masovne komunikacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 12.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:506337
Martinović M. Brend kao sredstvo masovne komunikacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2020 [pristupljeno 12.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:506337
M. Martinović, "Brend kao sredstvo masovne komunikacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:506337