Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
The effectiveness of an experimental school-based health education program in altering student's physical and screen-based activities

Mia Karabegović (2014)
University of Zagreb
Department of Croatian Studies
Division of Psychology
Cite this document

Karabegović, M. (2014). Učinak eksperimentalnog programa zdravstvenog odgoja i obrazovanja: Utjecaj na učestalost fizičkih aktivnosti i korištenja tehnologije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:701401

Karabegović, Mia. "Učinak eksperimentalnog programa zdravstvenog odgoja i obrazovanja: Utjecaj na učestalost fizičkih aktivnosti i korištenja tehnologije." Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:701401

Karabegović, Mia. "Učinak eksperimentalnog programa zdravstvenog odgoja i obrazovanja: Utjecaj na učestalost fizičkih aktivnosti i korištenja tehnologije." Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:701401

Karabegović, M. (2014). 'Učinak eksperimentalnog programa zdravstvenog odgoja i obrazovanja: Utjecaj na učestalost fizičkih aktivnosti i korištenja tehnologije', Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, accessed 09 December 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:701401

Karabegović M. Učinak eksperimentalnog programa zdravstvenog odgoja i obrazovanja: Utjecaj na učestalost fizičkih aktivnosti i korištenja tehnologije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Department of Croatian Studies; 2014 [cited 2019 December 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:701401

M. Karabegović, "Učinak eksperimentalnog programa zdravstvenog odgoja i obrazovanja: Utjecaj na učestalost fizičkih aktivnosti i korištenja tehnologije", Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, Zagreb, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:701401

Islandora Bookmark - Please login to use this feature